Drop papirhelvedet – og få gjort virksomhedens arbejdsmiljøhåndbog tilgængelig på de ansattes mobiltelefoner og tablets. (Forudsætter, at mobiltelefonen/tabletten har eget data-abonnement eller adgang til trådløst netværk).

Fordele:

  • Arbejdsmiljøhåndbogen er altid lige ved hånden
  • Altid nyeste, opdaterede udgave
  • Slut med stakkevis af fotokopier/prints i store ringbind, som hurtigt forældes
  • Ubegrænset antal brugere (virksomhedens ansatte)
  • Arbejdstilsynet accepterer den digitale arbejdsmiljøhåndbog
  • Kan bruges på følgende styresystemer: Android, IOS og Windows

Indhold – relevante dokumenter:

  • Sikkerhedsdatablade
  • Værktøjsmanualer
  • Beredskabsplan
  • Arbejdspladsbrugsanvisning
  • Standard APV (rutineopgaver)
  • Andre arbejdsmiljørelaterede dokumenter (f.eks. ryge- og alkoholpolitik, ref. af arbejdsmiljødrøftelse)

ARBEJDSMILJØHUSET sørger for oprettelsen:

  • Opretter virksomheden på ShareFile serveren
  • Opretter de ansatte som brugere og giver dem adgang til dokumenterne på mobiltelefonen
  • Scanner værktøjsmanualer til pdf-filer eller henter manualerne hos værktøjsproducenterne
  • Henter sikkerhedsdatablade hos producenterne
  • Indsamler/scanner virksomhedens øvrige arbejdsmiljørelaterede dokumenter
  • Uploader samtlige dokumenter til serveren i et overskueligt digitalt mappesystem
  • Ajourfører løbende mappesystemet ved ændringer/nyanskaffelser i virksomheden
  • Brugerne instrueres grundigt i brugen af app’en via manual på vores hjemmeside

Hvordan?

Virksomhedens arbejdsmiljøhåndbog får en sikker plads i ”skyen” på ShareFile serveren. Kun virksomheden og de ansatte har adgang til dokumenterne via en app på mobiltelefon eller tablet. Ved ændringer (f.eks. indkøb af nyt værktøj eller indførelse af nye produkter i virksomheden), mailer virksomheden de nye dokumenter til ARBEJDSMILJØHUSET, som herefter ajourfører indholdet af arbejdsmiljøhåndbogen på serveren. Hvis det ønskes, kan virksomheden selv få adgang til at uploade nye dokumenter direkte til serveren.

Og prisen?

Engangsbeløb1.195 kr. + moms.
Dækker oprettelse af brugerne og komplet oprettelse af arbejdsmiljøhåndbogen på ShareFile serveren.

Serverabonnement: 49 kr. + moms pr. måned.
Dækker sikker opbevaring af dokumenterne på serveren samt løbende ajourføring af brugere og indhold af arbejdsmiljøhåndbogen. Første års serverabonnement opkræves sammen med engangsbeløbet. Abonnementet kan opsiges med 1 måneds varsel til udgangen af en 12 måneders abonnementsperiode.

Bestil på telefon 44 85 02 20 eller info@am-huset.dk

Share